top of page

Interim HR tanácsadás

Egyre több vállalatvezető ismeri fel annak fontosságát, hogy a szervezetben szükség lenne valakire, aki a Humánerőforrás biztosításával, a kollégák fejlődésével foglalkozna, de egyelőre a szervezet még nem tud eltartani egy főállású HR tanácsadót. Ilyenkor érdemes ezen munkákat kiszervezni, hogy mindenki azzal foglalkozhasson, amihez a legjobban ért. Mi pedig ehhez értünk. 

Tipikus interim HR feladatok lehetnek:

  • Kiválasztásban történő közreműködés;

  • Szervezetfejlesztés;

  • Képzések megtervezése és megszervezése;

  • Munkavállalói elégedettség felmérés, és annak biztosítása, fejlesztése;

  • Karriermenedzsment;

  • Teljesítményértékelés;

  • Munkaerő megtartás.

Ha úgy érzi ezen területek bármelyikével itt lenne az ideje professzionális szinten foglalkozni, vagy csak szimplán a megcsináljuk magunktól áttérni a rábízzuk szakértőkre vonalra, akkor készséggel állunk rendelkezésére.

bottom of page