Interim HR tanácsadás
Egyre több vállalatvezető ismeri fel annak fontosságát, hogy a szervezetben szükség lenne valakire, aki a Humánerőforrás biztosításával, a kollégák fejlődésével foglalkozna, de egyelőre a szervezet még nem tud eltartani egy főállású HR tanácsadót. Ilyenkor érdemes ezen munkákat kiszervezni, hogy mindenki azzal foglalkozhasson, amihez a legjobban ért. Mi pedig ehhez értünk.
Tipikus interim HR feladatok lehetnek:
-
Kiválasztásban történő közreműködés;
-
Szervezetfejlesztés;
-
Képzések megtervezése és megszervezése;
-
Munkavállalói elégedettség felmérés, és annak biztosítása, fejlesztése;
-
Karriermenedzsment;
-
Teljesítményértékelés;
-
Munkaerő megtartás.
Ha úgy érzi ezen területek bármelyikével itt lenne az ideje professzionális szinten foglalkozni, vagy csak szimplán a megcsináljuk magunktól áttérni a rábízzuk szakértőkre vonalra, akkor készséggel állunk rendelkezésére.